E.C. Kelly blogja

E.C. Kelly blogja

2013. március 30., szombat

Hugenották - Kedvcsináló

Kedves jelenlegi és jövendőbeli Olvasóim !


Ahogy a múltkor is közöltem néhány képet a Remények frontja kapcsán, úgy most is előrebocsátok párat a Hugenottákhoz. Többek között láthatjátok majd a könyvben szereplő helyszíneket és néhány valós, történelmi szereplőt, melyek segítenek ráhangolódni erre a korra.

A képek a lenti link segítségével tekinthetők meg. A hozzájuk tartozó feliratokat a képfelirat (caption) mezőben láthatjátok. 
Aki a saját képzelőerejére szeretné bízni a történet elemeit, az kihagyhatja a képeket! :)

Hugenották kedvcsináló képek


Kellemes csemegézést!
E.C. Kelly



3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek! Remélem hamarosan megjelenik a könyv, már alig várom. Ha a leíró részek itt is olyan részletesek és élvezetesek lesznek mint az előző könyvnél, akkor képek nem is kellenek ahhoz, hogy minden részletet pontosan el tudjunk képzelni. :)

    VálaszTörlés
  2. Most hogy elkezdtem, nem bírtam ki, (ahogy megígértem) hogy csak akkor nézem meg a képeket, ha már kiolvastam. Nagyon jó a könyv, és ezt is alig tudom lerakni. Biztos vagyok benne, hogy aki olvassa nem fog csalódni. :)

    VálaszTörlés
  3. Bevallom, az elején nem kötött le annyira, mint a Remények frontja, de aztán már alig tudtam letenni.. Nekem a boszorkányperes rész volt a kedvencem, az volt a legizgalmasabb. És persze nagyon sajnáltam, mikor a végéhez értem - picit abban reménykedtem, a történelem új szálat vesz, és Henrik valahogy életben marad. Nagyon várom a következő könyvedet!! :)

    VálaszTörlés