E.C. Kelly blogja

E.C. Kelly blogja

2012. december 21., péntek

Remények frontja




E. C. KELLY

Remények frontja


1939-ben, Berlinben Tristan Erich von Hagel, az ifjú SS-Rottenführer lelkesen készül a háború kirobbanására. Lengyelország lerohanását követöen fontos feladatot kap: hat lengyel foglyot kell egy árjásítási program keretében Varsóból Berlinbe szállítania. A feladat teljesítése közben felfigyel az egyik fiatal lányra. Waleria a harcok sürüjében elszakadt családjától és kétségbeesetten igyekszik szerettei nyomára bukkanni. Tristan beleszeret és nem hajlandó apja, a szigorú ezredes követelése ellenére sem lemondani erröl az érzésröl. Elszántsága azonban megrendül, mikor apja révén rádöbben: ha a lányt választja, szakítania kell eddigi életével.

Formátum: 12 x 19 cm
Oldalszám: 534
ISBN: 978-615-5207-43-3
Megjelenés időpontja: 2012.07.27


5 megjegyzés:

  1. A könyv viszonylag vastagnak tűnik elsőre, de annyira mozgalmas és fordulatos, hogy nagyon gyorsan fogynak az oldalak. Magával ragadó képi világa szinte a legapróbb részletig láttatja az olvasóval azt a környezetet, amit az átalagos e témájú háborús könyv vagy film sosem mutat be: a háború alatti évek harcmentes területeinek mindennapjait. Emelett a történet nem szűkölködik akciódús jelenetekben, az izgalmas helyszínek és események közötti kalandozás igazi élményt nyújt az olvasónak. A fegyverek ropogása mellett érzelmek csatája is zajlik, melynek végén az olvasó elégedetten teheti le a könyvet, ha nem kezdi el újra az elejétől. Letisztult kellemes nyelvi stílusa és intenzív képi leírásai az olvasót az események közepébe röpítik, ahonnan nehéz elszakadni. Csak ajánlani tudom mindenkinek. Balázs

    VálaszTörlés
  2. Jó könyv, első beleolvasás után végig akartam szaladni rajta, de egy huzamban nem tudtam, de még így is érthető a története, viszonylag nagy időszakot fog át, néha ugrik a történelemben, a háború kezdetétől a végéig, de még ez sem zavaró. :) Ajánlott olvasmány, és remélem több mű is kikerül az alkotó keze alól.

    VálaszTörlés
  3. Egy nagyon jó könyv, melyet ajánlani tudok minden kedves olvasónak. Nemcsak érdekfeszítő, de nagyon szép stílusú, érzelmekben gazdag. Egy remekmű egy remek írótól. Vevő vagyok a következő művedre is. Tivoli

    VálaszTörlés
  4. Már az első oldalon tudtam, hogy ez egy nagyon jó könyv lesz, és valóban nem tévedtem. Fordulatokban gazdag, nagyon izgalmas és olyan részletesen leíró képet fest Berlinről és Varsóról is, hogy az ember úgy érzi, mintha ő is ott lenne. Az én személyes kedvencem Max lett, bár kétségkívül Tristan személyiségváltozása is nagyon tetszett. És alig várom a következő regényt!!! :)

    VálaszTörlés
  5. Csak pozitívan írhatok! Nem szeretem a háborús történeteket,sem a náci Németország korszakát, de ez a történet rabul ejtett, nem lehetett letenni, mert annyira vártam kivel mi történik. Minél előbb végezni szerettem volna, egyúttal pedig már előre sajnáltam, hogy nem lesznek minden nap velem a szereplők. Biztos, hogy még sokszor el fogom olvasni a könyvet!!! Egy véres, sötét korszak megszerettetése egy gyönyörű szerelem segítségével! Köszönjük!

    VálaszTörlés